loading...
کلبه کده کره ایی (فن کلاب)
آخرین ارسال های انجمن
کازوک بازدید : 100 پنجشنبه 04 دی 1393 نظرات (0)

سلاممممم بعد از امتحانا قرار این رمان ها گذاشته شه هرکی میخواد توش شرکت کنه اسمش و داستانی که میخواد رو فراموش نکنه 

به دنبال عشق :

یونگ سنگ /هیون جونگ / کیو جونگ/ لی مین هو 

خداحافظ عشق :

جان گیون سوک /جان ایل وو(بازیگر سریال بانوی زیبای من) / لی جون کی(بازیگر سریال ایلجیما)/کیو جونگ 

     

عشق بچگی:

هیونگ جون / کیو جونگ 

   

با من ازدواج کن :

جونگ مین / یونگ سنگ / خودم /پارک شین هی 

     

نفرین شدگان 

جونگ مین / کیو جونگ /لی مین هو /هیونگ جون/خودم 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

ما در ایران هستیم 

هر بازیگر و یا خواننده ی کره ای فقط اسمشو بوگو

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام خیلی خوش امدید منتظر نظرات شما هستم تو داستانای ما هم شرکت کنید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 36
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 66
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 285
  • بازدید کلی : 18,609
  • کدهای اختصاصی




    کد پیغام خوش آمدگویی

  • لیزر